上星期的網頁檢視次數

2016年11月17日星期四

邀文-- maybelline BB cushion share

自從生左「小豬B」之後,生活產生左極大之變化
所有時間都奉獻晒比佢,難得既空檔時間都留左比自己休息
直至12 個月後,新屋的出現.....外庸姐姐的來臨......一切都有所改善

這一年間我學會了好多新事物
又要重迎適應新的身體

稍後再寫幾篇的留下我的改變
但這次非常感謝 BE 給我機會,令我重新找回失去的 Blogger 身份~~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BB CUSHION 已經不再是新奇的事物,各個牌子都已經有既時候
親民開架牌子 MAYBELLINE 終於都推出~
究竟這個 BB CUSHION 有何特別?
對於我這個熟齡肌的效果又如何呢?


Pure Mineral BB Matte Cushion


官方介紹
1. Long lasting for 10 hours
2. Matte finishing but not dry as there is hydrating water essence
3, High coverage
4. Natural and light weight finishing


一共有2 隻色,我依個屬淺色既 02~
對於我自然偏白既膚色係合適既~
繼承 MAYBELLINE 一向暢銷既 MINERAL LINE
而今次出埋  mineral BB cushion 更加係 made in Korea 既~
由BB Cushion  既原發地出產,唔知係咪會技術好D 呢?

盒內附有鏡子 & 粉樸,但REFILL 粉樸就未知有冇得另配
如果冇,就建議每1-2星期洗一次啦~



記得依條 LINE 既TARGET 較為年青

雖然有話「遮暇」係佢其中一個功效
但對於我而言,都好似有點薄,未可以遮得到,或者要塗厚多些少


而質地呢~
可能因為要做到MATTE 既效果,未係夠滋潤
對於我這個,每星期只用1-2 次MASK 既婦人,有點「乾身」的感覺

毛孔會於2 小時後開始透現
而妝感都開始厚重

所以返工日子,雖然在冷氣房間,都要於LUNCH 前補一次妝,LUNCH 後再補多一次妝

而個人認為,對於我這個熟齡肌
MAYBELLINE MINERAL BB CUSHION 要帶埋出街,補多幾次粉,事先要敷多幾次MASK 先得LU.........


沒有留言:

發佈留言