上星期的網頁檢視次數

2010年12月3日星期五

懶人必備--- 1min 都唔使就有一頭順滑的髮絲

唉....一把長頭髮,開始長得麻煩...
先係洗完頭要一段時間先乾,用風筒吹又怕嘈到屋企人
有時用上 焗油,一把頭髮更加難乾!

而且頭髮長左,髮尾好易開议
又或者唔夠順滑

依個時候,我得到一系列既懶人護髮 product
用完一排,係時候介紹比大家啦!

官方介紹
超微奈米乳化分子,快速滲透入受損頭髮部位。全面修補所有髮絲縫隙,徹底改善毛燥髮質。

用途
補給養份,修護頭髮

使用方法
洗髮後,以毛巾輕輕拭乾水份,取適量(約10元硬幣大小)在手心,以髮梢或嚴重受損部位為中心,均勻塗於頭髮上。
建議睡前使用,效果會更佳

質地就好似一盒 gel 咁,不過有清新既香味
唔怪得可以 蓋過煙味等其他怪味

我會於睡前用佢,先搓髮尾,然後先搓上頭頂
點解要睡前用呢?原來佢要等一段時間先吸收到,以我到胸口長度的頭髮
大約要半小時才可以吸收晒!

而我擔心的事尚沒有發生.......
用左依個髮乳,第二天頭髮唔會痴 lup lup,更唔會因而更 dirty

用左髮乳,真係把頭髮順滑左,毛燥感減少左!
比風吹起都吸引d 啦~~~ 仲有一陣陣清新既香氣!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

另一樣要介紹既係
修護凝露(上圖)

其實佢跟盒凍蜜既用法差不多,都係洗完頭,等頭髮半乾時用
不過佢既質地會薄少少~
吸收力都快少少~

我建議於吹頭次前用
吹完頭髮更加直,而且柔順
效果都 keep 到一日 ga!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

最後仲有依個用噴的成員「瞬間柔順髮淚」

可以於出門口前 或 感到頭髮乾澀時用
距離 5-10cm 噴出!

放左係公司,當我放工前
把頭髮放下來,就會用佢噴一噴
快速之間令髮絲回復順滑,去街街可以靚靚啦!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

如果你都好似我一樣咁懶
懶得去焗油、懶得做 hair mask ,不妨選一枝,幫你的髮絲回復柔軟亮澤啦!

 

沒有留言:

發佈留言