上星期的網頁檢視次數

2009年12月25日星期五

聖誕快樂!gosh~派對恩物

少有化妝既我,就住依一日
準備化個簡單而有神既妝!

化妝,我最怕會溶妝、甩色.....
聽聞 gosh 係一隻防脫度好好既 cosmetic
昨天去左 watson's counter 玩下!

入左依兩枝

extreme art eyeliner﹕purple
light n shine ﹕glaz
價錢如下!

原來而家 watson's 請左個姐姐專係介紹各個 cosmetic
有眾多既 eye liner 當中,我都試過上手
有隻 筆形eyeliner軟頭 都好易上色,d色都好靚
用手捽要捽幾下先甩,好強!
而用tissue paper 就要捽兩三下先甩,幾強!
本來都拎左上手
誰知 liquid 既 eyeliner pen 仲勁!用 tissue paper 勁捽都唔甩!

 依個係過左兩個鐘既 liquid eyeliner

佢既強勁,令我放底晒 軟頭既 eyeliner,拎住 liquid eyeliner(extreme art)乖乖走去比錢

我返屋企做左個食面測試﹕
有熱湯既 chili 面,通常依個時候都會 steam 到塊面之餘,仲流眼淚
結果當然 pass 啦!
一d 都冇甩

防水指數﹕ 爆燈!
要用 waterproof eye/ lip remover hold 住十秒
咁樣抹三四次先乾淨

-----------------------------------------------------------------------

另外,佢新出既 lip gloss 都係一個驚喜表現!
持久力一般,勝在可以 on top of 所有顏色,做出 bling bling 既效果
而且佢個外表........

有塊鏡係枝 tube 度,可以隨時照鏡

打開仲有兩粒燈!可以照清楚你的雙唇,唔好畫出界!

係一個值得一讚既 design
不過.....冇電就冇得換......
要快d用完佢啦!咁大枝!

大家要捉緊機會,大靚特靚!

沒有留言:

發佈留言